Necessito aprimar-me
Hola! Tinc un problema i és que m'he engreixat molt en molt poc temps.
Jo sempre he menjat de tot: fruita, verdura i mai deia que no als dolços ni la brioixeria. Fins aquest nou curs feia bàsquet i entrenava tres dies a la setmana.
Ara, per culpa d'alguns problemes he deixat el basquet. La qüestio es que en 3 mesos m'he engreixat 7kg.
Ara m'he apuntat al gimnas i intento vigilar el que menjo pero tot i aixi no hi noto resultat.
Què puc fer?
Alba Garcia

Hola bonica!
Ens expliques que notes que t'has engreixat, que abans feies bàsquet, que ara vas al gimnàs i que segueixes una dieta saludable.
Per tant pel que ens expliques, estàs seguint un estil de vida saludable i això és més important que el número que et surti a la bàscula. A vegades el nostre cos canvia, i més en l'adolescència, tenim més acumulació de greixos, creixem, se'ns eixamplen els malucs i les cuixes... i això és complement normal. I sovint aquests canvis lligats al desenvolupament solen ser ràpids i bruscs. Moltes vegades ens costa molt d'acceptar aquest canvis i és important que ens puguem acceptar i estimar com som i més si seguim uns hàbits de vida sans.
Si et preocupa el teu pes, i si vols saber si el teu cos està sa, et recomanen que puguis fer una visita al metge o metgessa.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org