tot va malament
La meva vida no es res bona, sóc una noia que no te sort en res, en el meu grup d'amigues totes tenen líos menys jo, jo no sóc guapa ni tampoc agrado als nois y la majoria de vegades que m'agrada algú em rebutxa. De vegades pensó que crec que no tinc sort i em sento veritablament malament m'enfonso al veure que tothom es feliç menys jo i no puc parlar amb ningú perque mai amb fan cas. Que puc fer per sentirme millor?
Laia Sala

Hola Maria,
Primer de tot, no em crec que lliguis la felicitat a liar-te amb algú. Estic convençuda que tens aspectes de la teva vida que et fan sentir bé i que t'agraden!
A vegades ens fixem únicament en allò que "ens va malament" i no som capaços de veure i disfrutar d'allò que ens va bé!
Centra't en les teves amigues, en la teva família, en el teu futur i en disfrutar del que t'agrada i veuràs com mica en mica et sentiràs millor amb tu mateixa i això facilitarà que les altres persones tinguin ganes de contagiar-se del teu benestar!
Si nosaltres estem bé amb nosaltres mateixos ho transmetem i això ens fa més atractius i més interessants! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25