Me pillat de la meva amiga?
Hola!
Sento que m'estic pillant d' una amiga meva, però a ella li agrada algu altre . No li vull dir, perque no vull perdre la seva amistat, però alhora sento que me de distancia d'ella per poder oblidar-la. No se que fer... ajuda sisplau!
Laia Sala

Hola!
Aquí tens un petit dilema (dir-li o no dir-li):
• Si no li vols dir els teus sentiments.... segurament aquesta silencia et crearà més patiment.
• Si li dius els teus sentiments... ella pot no correspondre't
• Si et distancies d'ella sense explicar-li el motiu.... tu potser estaràs millor però ella no entendrà res.
Quina creus que és l'opció que et farà estar millor en un futur?
Ets conscient que necessites una mica de distància, oi? llavors potser hauràs de parlar amb ella, explicar-li i donar-vos un temps per tal que tu et puguis recuperar i així (quan ja estiguis bé), tornar a reconnectar amb l'amistat. Com ho veus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25