Depilacio!?
Holaa! Soc una noia de 14 anyss i ia fa un any que em depilo amb cera. Però quan a vegades no tinc temps, vaig servir la navageta. I tinc dues preguntes. La primera: es cert que si et depiles amb la navageta els pèls surten més gruixuts o és nomes un mite? I la segona: què és millor, depilarse amb cera o amb navageta??
Gracies
P.D. moltes gracies per haver creat aquesta secció ja que em resol molts dubtes. Merci😘
Lídia Planas

Hola bonica!
Gràcies a tu per escriure'ns i preguntar-nos. No es tracta de cap mite, és una realitat! Efectivament si et passes la cutxilla el pèl surt ràpidament i s'ha d'estar repassant la zona més sovint. A més, amb la cutxilla també corres el perill de què la zona s'irriti i que, fins i tot, puguin surtir granets.
La depilació amb cera és una opció molt bona, ja que s'elimina el pèl des de l'arrel i, per tant, tarda més temps a sortir. A més, també creix més suau i més fi, de manera que depilar-se és cada cop menys molest.
Una abraçada guapa i moltes gràcies per confiar en nosaltres!
Lídia
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.