Em puc depilar amb cuchilla?
Hola!
Primer de tot m'encantaria agraïr-vos la gran feina que feu dia a dia, sou increïbles!
Ara que tinc novio (encara no hem fet res) m'agradaria depilarme les parts íntimes i a vegades ja ho he fet, però anb cera i com que em fa bastant mal prefereixo la cuchilla. No tinc cap complexe ni res, però a mi m'agrada més portar-ho depilat, més aviat per comoditat, però abans de fer-ho m'agradaria que em responguessiu unes quantes preguntes
1- No se si és veritat o no, però a mi sempre m'han dit que com més vegades et depilis amb cuchilla, després surt encara més pèl i més gruixut. És veritat?
2- Com que és la primera vegada i és una zona delicada, ho puc fer a casa o millor vaig a un centre de bellesa? I si és millor el centre de bellesa, allà depilen amb cuchilla si ho demanes??
Merci!!
Lídia Planas

Hola bonica!
Gràcies a tu per escriure'ns i preguntar-nos.
Efectivament si et passes la cutxilla el pèl surt ràpidament i s'ha d'estar repassant la zona més sovint. A més, amb la cutxilla també corres el perill de què la zona s'irriti i que, fins i tot, puguin surtir granets.  La depilació amb cera és una opció molt bona, ja que s'elimina el pèl des de l'arrel i, per tant, tarda més temps a sortir. A més, també creix més suau i més fi, de manera que depilar-se és cada cop menys molest.
Per tant, et recomano la depilació amb cera, especialment en zones més sensibles com engonals o pubis, i fer-ho, si pots, en un centre d'estètica.
Una abraçada guapa i moltes gràcies per confiar en nosaltres!
Lídia
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.