No m'agrada sortir de festa
Des de ja fa un temps que en el meu poble tota la gent de la meva edat surt de festa i les meves amigues no són l'excepció. Tot i que jo sóc de les persones que cumpleixen aviat els anys i fa més temps que hi puc anar a la discoteca del poble només he anat tres o quatre cops i haig de confesar que no m'ho vaig passar bé cap vegada. Estic farta de fer coses que no m'agraden per pressió dels altres, m'he liat uns quants cops a la meva vida per que la gent paresi de preguntar-me quan pensava liar-me, he hagut de començar a beure tot i que no m'agrada per poder aguantar l'ambient quan surtu de festa, perquè de veritat que l'odio, i no he fumat maria ni tabac cap dia perquè no vull arribar a enganxar-me ja que se que m'ajudaria a soportar situacions en les que estic incomode. No sóc una persona gaire sociable i ara que tothom està fent aquestes coses es l'única manera que tinc de coneixer gent nova i de que no s'allunyin de mi les meves amigues. Em sento un bitxo raro perque tothom s'ho passa bé d'aquesta manera i jo no. En realitat no es que no m'agradi sortir de festa, el que no m'agrada es que sempre anem a la mateixa discoteca plena de gent, amb regueton de merda, on si vas sembla que només es per enrollar-te amb algú, on has de follar amb la roba per ballar i tothom va borratxo i emporrat com a mínim. No sé que fer perquè se m' estan acabant les excuses per evitar sortir de festa i si no vaig no coneixeré a ningú, les meves amigues ja comencen a quedar amb altra gent que coneixen de festa per fumar i fer coses que no m'agraden i em quedare sola. Què faig?
Laia Sala

Hola!
Entenc perfectament per on passes. Hi ha moments en què les amistats comencen a distanciar-se perquè els interessos han canviat. Sembla que estàs passant per aquest procés i tu mateixa ets conscient que quan intentes fer allò que no et ve de gust (anar a la discoteca, beure, liar-te amb algú) t'acabes sentint pitjor.
Potser t'aniria bé trobar altres persones amb qui compartir nous interessos! Segurament hi ha altres persones que estan com tu, així que t'animo a descobrir-les i trobar-les!
Tots tenim dret a compartir allò que ens agrada amb altres persones que ho sàpiguen apreciar i valorar, així que tu també! si les teves amigues no entenen que tens altres interessos... potser hauràs de valorar quina amistat hi ha al darrera ;)
Laia Sala
Una abraçada!
@teràpia25