L'haig d'oblidar...
Bé. vaig a explicar-te la meva història, a veure si em pots ajudar.
Ja fa 1 any i mig que ell i jo som millors amics, i des de el moment u em va agradar.
Durant aquest any i mig he estat "pillada" per ell.
Ell m'explica les ties amb les que es parla o amb les que està de lio...
Ja fa dos o tres dies, em vaig enterar de que es va liar amb una "amiga" meva i vaig decidir explicar-li el que sentia per ell.
Ell em va dur que només em veia com la seva millor amiga, i que no volia tindre res amb mi perque no em volia perdre. La nostra relació ha empitjorat, no puc parlar-li, em fa cosa explicar-li coses meves...
Crec que l'haig d'oblidar, però no puc... és el meu millor amic....
Segueixo enamorada d'ell.... No sé que fer...
Moltes gràcies
Laia Sala

Hola bonica,
La línia que separa l'amistat de l'amor és molt fina i a vegades un dels dos la pot creuar.... és el que t'ha passat a tu. Et felicito per la teva valentia a l'hora de confessar els teus sentiments! No és fàcil i tu ho vas fer!
Ara ja tens la seva resposta, així que hauràs d'acceptar-la i buscar la manera de pair-la sense que et faci més mal. Si necessites una mica d'espai, posa distància. És important que et centris en tu i et refagis d'aquesta situació. D'aquí un temps veuràs que et veuràs valenta per iniciar de nou la vostra relació d'amistat ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25