pelitos😭
Tincs pels al xixi i on seria entre el cul i el xixi,😕 la cosa esque quan tinc la regla em molesten molt, pq s,em embruten de sang, s'asseca i es molt molest i doloros, que puc fer? Estaria bé que m ho talles em tisores? 😅😓
Lídia Planas

Hola guapa!
La millor manera d'anar eliminant els pèls del pubis es fer-ho amb la depilació amb cera. Recordem que amb la cera arranquem el pèl des de l'arrel i aconseguim que el pèl es vagi debilitant i no surti tan fort. Per això és un dels mètodes que recomanem per aquesta zona del cos, que, a la vegada, és molt sensible.
Pel que fa als pèls que ens comentes de la zona dels llavis, si són molt llargs t'aconsellem que te'ls tallis primer amb les tisores, de manera que aconseguirem reduir-los una mica i, posteriorment, ja t'hi pots fer la depilació amb cera. El què és important és que no et molestin i puguis tenir en aquesta zona la higiene més adecuada.
Espero haver-te ajudat a resoldre la teva consulta.
Una abraçada bonica!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.