pregunta
Hola,
La meva germana desde fa dies, mossega el menjar pero no se'l empassa,desprès el tira, ella no saps que m'he donat compta però tinc motius per procuparme, quines conseqüencies te això i es algún transtorn????
Moltes graciès per el vostrè treball.
Alba Garcia

Hola bonica!!!
Estàs preocupada per una cosa que ha vist que fa la teva germana. Dius que mastega el menjar però no se'l empassa.
No podem saber quines conseqüències pot tenir aquesta conducta, ni si forma part d'alguna malaltia. Està bé que ho hagis observat i que et preocupis per ella!
A veure, és important saber si hi ha alguna cosa al darrera que li estigui portant a fer això. Com està ella? Creus que pot estar preocupada pel seu cos o el seu pes? Creus que fa això per no saber de menjar? Si creus que si, potser està fent això perquè pot està patint un trastorn de la conducta alimentària, que li fa sentir-se molt malament amb ella mateixa, i intenta no menjar, o menjar menys per por a augmentar de pes (dit així de manera molt i molt simple, pensa que aquest problemes són molt complexes i molt greus).
Et recomanem que puguis explicar això als teus pares, perquè són ells els que podran ajudar a la teva germana si té un problema.
Si vols ens pots escriure i explicar-nos una mica més!
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org