TINC MASSES PÈLS
Tinc 13 anys i desde fa un any i mig hem depilo perquè tinc molts pels i hem molesten, el que passa es que també tinc molts a la cara, per les celles (al voltant) i a la barbeta els tinc molt llargs. Me mare hem diu de treuremels amb cera els de la cara també però a mi hem fa por però també mels vull treure. Els meus amics hem diuen tens barba o tens masses pèls, a mi no m'importa però si q no els vull tenir. Hem depilo cada 3/4 setmanes i no mimporta tenir molts pels i ensenyarlos com a les cames, llavi, celles...
hem podries aconsellar com hem puc treure els pels de la cara abans de fer-ho amb la làser?
Lídia Planas

Hola bonica!
Pel què ens expliques el què pots fer és depilar-te amb cera, ja que a través d'aquest sistema s'aconsegueix arrencar el pèl des de l'arrel amb la qual cosa la depilació és més efectiva i duradera. Per a la zona de la cara, llavis i barbeta fem servir una cera específica, per aquestes zones més sensibles.
Més endavant, tal com ens comentes, sí que pots provar la fotodepilació o la depilació làser, amb la qual s'elimina el pèl d'una forma més progressiva.
A Depiline recomanem començar aquest tipus de depilació a partir dels 18 anys. El pèl
ja ha acabat de sortir del tot i, per tant, la depilació serà efectiva. La
fotodepilació no fa mal i es pot fer un cop al mes, cada tres o quatre
setmanes, respectant el cicle natural de creixement del pèl.
El sistema làser o fotodepilació no té per què afectar la
pell sempre que el tractament es faci en una pell sana i a càrrec de
professionals experts. Tot i que ara hi ha equips que poden treballar en pells
morenes sempre és millor no prendre el sol com a mínim quinze dies abans i
quinze dies després d'haver realitzat la sessió, per evitar d'aquesta manera
possibles cremades o taques.
Una abraçada guapa!
Lidía.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.