Com aprimar-me?
Hola, tinc un pes saludable però em puc aprimar i també em sentirè millor.Peso entre uns 60-63kg i medeixo entre 1,60-1,65m.
Faig esport i mejo saludable, però apart m' agradaria millor el meu pes, no aprimat-me una bèstiesa però baixant del 60kg.
Nose que fer, he intentat fer estiramnets apart d el' esport què faig setmanalment (3hores), però em resulta impossible.Els metges sempre m' han dit que també no es que tingui grassa, sinò que els ossos em pesen (faig cuixa)
De panxa estic bé però vull aprimar les cuixes.
Com ho puc fer?Quins estiraments em recomaneu?Alguna dieta millor?
Tinc autoestima (no em crec gord tampoc)
Alba Garcia

Hola! :)
Ens expliques que tot i saber que estàs en un pes saludable, t'agradaria treballar una mica el teu cos per veure't una mica millor.
Si els metges t'han dit que el teu pes està bé, l'objectiu no hauria de ser modificar-lo! Com dius, estàs bé! Una altre cosa es que t'agradaria tonificar més alguna part del teu cos, com les cames.
Els estiraments són molt positius per guanyar flexibilitat, per escalfar i estirar la musculatura abans i després de fer esport. Però no t'ajudaran a tonificar el múscul. Per poder posar la cama més forta, el que recomanem es que puguis fer altres tipus d'activitat com: anar a caminar, anar a córrer, fitness i pilates.
Et deixo un enllaç d'uns exercicis que recomanen els companys de redacció d'Adolescents.cat: http://www.adolescents.cat/noticia/25531/exercicis/tenir/cames/tonificades
">
Gràcies per escriure'ns!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org