No se com fer una palla
Fa 2 messos que estic amb el meu novio, ell encara que es mes petit que jo, ja vol tenir relacions sexuals pero jo ja li he dit que encara no estic preparada. Per no tenir-lo alla amb les ganes li vull fer una palla, pero nose com fer-ho perque no el vull deixar amb les ganes o que no li agradi.
Mariona Busto

Hola MH!
És molt important que ho facis si realment ho vols fer, si et sents preparada per fer-ho i en tens ganes. No s'ha de fer per pressió o per por a perdre la parella perquè potser "es cansa d'esperar". Cada persona té els seus ritmes i és important respectar-los!
Si tens ganes de masturbar-lo (fer-li una palla) que sigui quan et sentis preparada i realment vulguis fer-ho! Ho heu de gaudir tots dos! Pensa que és normal que no sàpigues com es fa, ningú neix ensenyat. La masturbació masculina consisteix a estimular els genitals (i la resta del cos) pujant i baixant la pell del penis, amb un moviment de vaivé. La millor manera per aprendre com fer-ho, és preguntant-li al noi com li agrada que li facin. Així podràs adaptar el ritme i la intensitat de l'estimulació al que a ell li agradi.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat