Neteja de cutis
Holaa
Jo a la zona del nas tinc els poros bruts però no arriba a ser punt negre. He pensat en fer-me una neteja de cutis perque tinc la pell molt grassa pero no se si al treure aquesta "brutícia", el poro quedarà obert i llavors es farà un punt negre i se'm notarà molt més que ara. Si em faig la neteja em sortiran punts negres? Que haig de fer perque se´m tanquin bé els poros?
Gràciess un petó
Lídia Planas

Hola guapa!
Normalment
per fer un tractament de bellesa com la neteja facial s'aplica vapor, perquè aquest facilita l'eliminació dels punts negres i
tota aquella 'brutícia' que s'hagi pogut anar acumulant al llarg del dia. Però això no vol dir que després els porus et quedin més oberts o que et sortin més punts negres. El vapor si que és veritat que ajuda a què els porus s'obrin una mica més, però es tornen a tancar.
Per això no pateixis. Als nostres centres fem una neteja facial completa, que t'ajudarà a netejar la pell de la cara, a eliminar impureses i cèl·lules mortes, de manera que la pell respirarà millor i oferirà un aspecte més saludable. Totes les mascaretes a base d'argila (als nostres centres en tenim de la marca Freeman, molt econòmica) t'aniran molt bé per tancar els porus.
Moltes gràcies i una abraçada!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.