Després de la primera vegada
Molt bona tarda, primer de tot agrair-vos la vostra feina i la ajuda que doneu a tots/totes els adolescents!!
Tinc una pregunta, avui ho he fet per primer cop amb la meva parella, i m’ha fet mal, cosa que m’han dit que sol pasar. No he sangrat.
La pregunta és, es normal que encara noti molestia? , perque no em fa mal, pero si que al sentarme o caminar, m’ho noto un pel butit o adolorit. (han pasat dues hores desde que ho hem fet, amb condó obviament)
Helena Angel

Hola maduixetatimida,
I tant que és possible que encara notis una petita molèstia, o senzillament notes una part del teu cos que abans no hi prestaves atenció. Tingues en compte que les primeres vegades és normal que estiguis més nerviosa i que no arribis  a un gran nivell d'excitació, no tenir una gran excitació pot fer que la lubricació natural de la vagina no sigui massa abundant, i això pot fer que hi hagi alguna zona que quedi adolorida.
Si veus que el dolor persisteix, consulta amb el ginecòleg!
Moltes gràcies per les teves paraules, ens agrada saber que la nostra feina us és d'utilitat!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat