Tinc por!
Primer de tot agrairvos tot el q feu per nosaltres i aqui be la meva consulata la cosa es que tinc un amic el qual sempre mesta demanan per fo... jo vull fer ho per q m'agrada pero el problema es que me intentat fer dits i nomes m hi cap un i ell la te molt gran (ma passat ftos) i em fa por q no m hi capiga q puc fer?
Mariona Busto

Hola Lucia!
Tranquil·la perquè encara que et sembli molt gran, la vagina pot adaptar-se a la mida del penis. El que és important és anar a poc a poc, no vulgueu córrer i anar directament a la penetració, ja que segurament si ho feu així, la cosa no funcioni i et faci mal. Recorda que com més relaxada i tranquil·la estiguis, millor! Així la teva vagina no estarà tensa, hi haurà força lubricació per la mateixa excitació, facilitant que la penetració pugui donar-se.
Recordeu fer servir preservatiu durant tota la relació sexual. Si fa mal, atureu-vos i acaricieu-vos, no forceu i tot anirà millor.
Per últim, i no menys important, no oblidis que t'has de sentir preparada per fer-ho, amb qui tu vulguis i quan tu vulguis. Si tens moltes pors i dubtes, dóna't més temps, no hi ha pressa!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat