Probabilitat...? :S
Primer de tot m'agradaria demanar que fos anónim...
Fa unes semanes que estic tontejant amb un noi 11 anys més gran que jo...
ahir vam quedar a una festa y una cosa va portar a l'altra i em va acabar fent dits...
La meva pregunta és, si no em va posar el penis dintre però em tocava amb ell a les meves parts... quina posibilitat hi ha que estigui embarasada?
Helena Angel

Hola Anna,
Per a contestar l'únic que veiem és el teu àlies, res més. Per tant, tranquil·la, el teu anonimat està assegurat, ja que pots dir-te Anna o Clàudia o Maria o Cristina i no podem saber qui ets.
Si hi va haver fregament directe entre el seu penis i la teva vagina, sense preservatiu, però no va ejacular, el risc d'embaràs és molt baix però no podem dir que sigui impossible.
Si veus que una setmana després del dia que t'hauria d'haver vingut la regla, aquesta no ha vingut, aleshores fes-te un test d'embaràs per a sortir de dubtes.
Per a pròximes ocasions i per a estalviar-te aquestes preocupacions, procureu utilitzar preservatiu si ha d'haver-hi contacte entre els vostres genitals.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat