No sé com sortir d'aquest embolic
Hola, primer de tot gràcies per l'atenció, l'assumpte és el següent: em tallaré el cabell i donaré una cua de 20 cm per a Mechones Solidarios per primavera, pel qual em vull fer algun canvi més al cabell. Voldria fer-me un pentinat alternatiu i no el típic que tothom porta, i fins i tot arribar a teñir d'algun color com vermell o alguna cosa per l'estil (potser hi arribo, potser no). Per altra banda, els meus pares volen que em fagi el típic de tota la vida i si els dic la meva idea no sé com s'ho prendran, i ara no sé com sortir d'aquest dilema.
Siusplau si teniu cap solució dieu-me-la.
Gràcies
Sabina Vilagrasa

Hola Salva,
M'encanta la idea de que donis el cabell per a una causa com aquesta. D'altra banda no passa res per tallar-te el cabell o animar-te a fer-te un look més atrevit, sempre i quan s'adapti a la teva personalitat i a la teva forma de la cara, potenciant sempre d'aquesta manera la teva bellesa natural.
Sobre els teus pares és normal que busquin coses més 'comuns' i amb tons naturals. Pensa que quan comencem a tractar-nos el cabell amb productes químics perdem la queratina natural amb cada aplicació de color. Jo et recomanaria que si és la primera vegada que et poses un tint no ho facis per tota l'extensió dels cabells, sinó a les puntes o com si portessis metxes per exemple, a l'estil califòrnia, balayage o babylight, que també es poden alternar amb colors naturals i vermells.
Una abraçada.
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.