consulta depart de una amiga
hola
una cosa esque mestic enamorat del meu millor amic i no se com fer per dirli i tinc por de que es perdi la nostra amistat.Ames si hem diu que jo no li agrada hem morire.i soc super timida
gracies per escoltarme
Cristina Albó

Hola mariaruizrosell,
És molt habitual que ens puguem enamorar dels nostres millor amics, i això pot acabar de dues maneres: o és un amor correspost o no.Sigui
com sigui i passi el que passi la relació d'amistat es pot veure
afectada, ja no només per la seva resposta sinó perquè tu ja no sents el
mateix per ell, sents més per ell que per un amic. Per tant, ja és
diferent.
Potser abans de llençar-te a la piscina sense saber si
hi ha aigua o no, podries preguntar-li què creu passaria si un dels dos
s'enamorés de l'altre. Com si fos una conversa sense intenció i en
funció el que et respongui, decideix què vols fer.
Una abraçada, sort i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat