no sé que passa
hola
començaré dient que mai m'ha baixat la regla, no m'he posat cap tampó, no me fet dits... el cas es que avui em volia masturbar i tal, he provat de fer-ho amb el dit i després he agafat un boli net òbviament, total que m'he posat la meitat o tres quarts del boli i no m'ha sortit sang. Després he intentat de posar un tampó però no ha entrat. Necessito ajuda!!!!
Mariona Busto

Hola camilaaa!
En primer lloc recomanar-te que no introdueixis res a la teva vagina que no estigui expressament dissenyat per això, ja que amb un boli podries fer-te mal.
Recorda que per masturbar-te no cal que introdueixis res dins la teva vagina, pots començar agafant un mirallet i observant bé els teus genitals. Has localitzat el teu clítoris? Pots iniciar-te estimulant la part externa dels teus genitals, especialment la zona del clítoris i els seus voltants, veuràs quines sensacions vas experimentant. Si et ve de gust introduir-te un dit, comença per un, i vés a poc a poc, que la zona estigui ben lubricada et facilitarà les coses. De mica en mica aniràs coneixent el teu cos!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat