Sexe oral
Dintre d'uns dies faré un any amb la meva novia i m'ha dit unes quantes vegada que li faci sexe oral, la veritat és que tinc ganes però no sé com fer-ho ni si puc agafar alguna Ets o com puc protegir me davant d'aquestes. Gràcies
Mariona Busto

Hola .!
És normal que si mai ho has fet, no sàpigues com fer-ho, així que tranquil! Ningú neix ensenyat!
La millor manera d'aprendre és anar a poc a poc, i preguntar-li a la noia amb la qual estàs, com li agrada que li facin, amb quin ritme, quina intensitat... que sigui ella que et vagi guiant, i junts anar descobrint com li agrada més. Pensa que és normal que les primeres vegades no surti tot com un s'espera, però de mica en mica, i amb la pràctica anirà millorant i anireu gaudint més!
Per protegir-vos davant d'alguna ITS, es recomana practicar sexe oral a una noia amb una banda de làtex, que podeu "fabricar" vosaltres mateixos tallant els extrems d'un preservatiu masculí i fent un rectangle que el podreu col·locar sobre els genitals femenins i així practicar sexe oral sense riscos.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat