Cabell i pell
Bones,
tinc dues preguntes per a vosaltres. La primera està relacionada amb el meu cabell, el cas és que tinc un cabell arrissat però a la part central interior (m'explico, si poso tot el cabell del costat dret, es veu la part interna central del cabell, doncs aquesta) el tinc més aviat llis, i no sé pas el perquè, ja que el tinc més aviat sa (excepte que és bastant dèbil i se'm cau fàcilment). Ho puc arrissar si em poso una crema hidratant pel cabell (marca pantene) mentre tinc el cabell acabat de dutxar i tot el cap endavant centrant-me en les puntes i aquesta part que us dic. Per què pot ser això, i com ho puc solucionar?
La segona és que tinc una pell adolescent amb porus negres, alguns grans, pell grassa... He vist que depiline teniu uns serveis per millorar la pell, quin em recomaneu i que m'aportarà?
Moltes gràcies.
Sabina Vilagrasa

Hola bonica,
Pel què ens comentes del cabell, si no el tens molt arrissat, és normal això que ens comentes que et passa. Una de les solucions que tens, per aconseguir arrissar el cabell des de l'arrel fins a les puntes, és fer-te un moldejat en una perruqueria, que es tracta d'una permanent suau. El moldejat es pot fer en tot tipus de cabells i els resultats acostumen a durar almenys un any, i aniran desapareixen a mida que creixin.
Pel que fa a la pell, et recomanem la neteja facial en què s'aplica vapor, perquè aquest facilita l'eliminació dels punts negres i tota aquella 'brutícia' que s'hagi pogut anar acumulant al llarg del dia. Aquest tractament de bellesa t'ajudarà a netejar la pell de la cara, a eliminar impureses i cèl·lules mortes, de manera que la pell respirarà millor i oferirà un aspecte més saludable. Totes les mascaretes a base d'argila (als nostres centres en tenim de la marca Freeman, molt econòmica) t'aniran molt bé per tancar els porus.
Moltes gràcies per la consulta i feliç 2018!
Sabina.
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.