<33
Hola! Gràcies per la vostra feina.
Mai m’he depilat allà abaix i m’agradaria fer-ho per primer cop.
Totes les meves amigues ho fan amb cutxilla però jo tinc mala experiència: vaig fer-me un cop o dos les aixelles amb cutxilla i va ser horrible. Els pèls sortien més durs i trigaven molt poc temps. Així que tinc por que em passi el mateix en una zona encara més delicada.
Per altra banda, sé que fa molt de mal la cera, tot i que sé que és un dels millors mètodes.
Em fa molta vergonya anar al centre d’estètica... Em recomaneu anar? Em fa por que riguin de mi...
Quina és la cera que hauria d’utilitzar a casa? La mateixa que per les cames? O la calenta per a les aixelles?
Per últim, a l’hora de fer-me el bigoti amb cera sempre m’han sortit granets (tot i posar-me alcohol) i no m’agradaria que em passés allà! M’hauria de posar una crema especial després de la depilació?
Moltíssimes gràcies! Espero la vostra resposta<33
Lídia Planas

Hola guapa,
Pel que fa al mètode de depilació, et recomanem que, per a la zona de les engonals, t'ho facis amb cera ja que és molt sensible. Amb la cuchilla corres el perill que després et surtin granets o que et faci molta coïssor, tal com tu mateixa ens comentes que els passa a les teves amigues. A més, amb la cera els pèls et tardaran més a sortir.
En primer lloc dir-te que per aquesta zona del cos hi ha diferents tipus de depilacions: la que anomenem 'normal' (bàsica), que consisteix a depilar únicament els pèls que puguin sobresortir de les calcetes.  Després tenim les engonals brasilenyes, en què es fa una depilació molt més extensa que en el primer cas, deixant només una tira recta de pèls a l'inici dels llavis. I finalment hi ha l'opció de les engonals caribenyes, en què s'eliminen tots o gairebé tots els pèls, des de les engonals fins als llavis. Si vols començar a depilar-te la zona amb cera jo t'aconsello que el primer cop ho facis amb una engonal més convencional (la primera opció que et comentava) i quan t'hi vagis acostumant passis a les més entrades.
Per aquesta zona, el més recomanable és que vagis a un centre d'estètica, no has de tenir cap mena de por. Les nostres assessores de bellesa t'informaran sobre la cera més adecuada per al teu tipus de pell. Pel que fa al llavi, és recomanable depilar-lo amb cera tèbia i després pots aplicar-te crema aloe vera, que t'ajudarà a refrescar la zona depilada.
Espero haver-te ajudat a resoldre els teus dubtes.
Una abraçada bonica i feliç any!
Lídia
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.