Me n'oblido o hi penso?
Bona tarda,
us escric per veure si em podeu ajudar. Fa molt que conec un noi. Era entrenador meu, ara ja no. El cas és que té 15 anys més que jo. Intento no pensar-hi, de fet fa molt que gairebé no pensava en ell com si n'estigués enamorada sino només com un amic. El cas és que em fet una estada per entrenar (bàsquet) aquests dies i ell venia per ajudar a la meva actual entrenadora. El fet d'estar amb ell 4 dies seguits ha fet que torni a pensar en ell de la manera que no volia pensar, és a dir, estant enamorada. No sé si m'explico. Com que va deixar de ser entrenador meu ja no pensava tant en ell i intentava no sentir-me enamorada, però ara no puc ni dormir. Ell no té parella, ho va deixar fa poc. I jo mai he tingut res amb ningú.
No sé si hauria d'intentar deixar de pensar en ell com a futura parella. Ara mateix veig una relació pràcticament impossible, ens portem molt bé però seria super extrany ja que els meus pares el coneixen , tot el club on entreno també. A part ni tan sols hem quedat mai, suposo q per la barrera de l'edat (sóc menor), i perquè ell ja té els seus amics i la seva vida, com jo vaja.
M'agradaria poder actuar amb més normalitat quan estic amb ell i no sentir-me avergonyida per les coses que dic o faig i no sé com fer-ho. A vegades li envio missatges i parlem però no sé si realment li agrada que li envii res, a més quan ho faig em poso nerviosa i molt indecisa. Vull acabar ja amb això i no sé com.
I m'agradaria preguntar-vos si creieu que és millor intentar deixar de pensar en ell o intentar-ho i com. I si no què puc fer per quedar amb ell com a amics, ja que ara ja gairebé no el veig i no hem quedat mai.
moltes gràcies
Laia Sala

Hola!
A vegades hi ha persones adultes que ens atrauen, que ens fan sentir bé i que poden despertar en nosaltres sentiments d'admiració i fins i tot d'enamorament. Normalment aquests sentiments no són recíprocs, ja que hi ha diferents problemes:
• Hi ha una diferència d'edat molt significativa i la relació seria il·legal (tu ets menor)
• Teniu projectes i estils de vida molt diferents (degut a l'edat): tu estàs pensant en acabar l'ESO i ell segurament ja està dins el món laboral i pensant en hipoteques (per exemple).
• El bàsquet us uneix però no heu parlat més enllà d'aquest tema
• La vostra relació és d'entrenador a jugadora i això vol dir que et veu com una jugadora de bàsquet.
Per tant,... el millor serà que et comencis a plantejar si vols seguir alimentant aquesta fantasia o bé prefereixes començar a passar pàgina...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25