TINC UN problema
Hola! Primer se tot m’agradaria agrair-vos el que feu pero tots eks adolescents, es la primera vegada que utilitzo el consultori aixi que perdo si no es aquesta la seccio en la que toca la meva consulta... El cas és que la meva mare l’ha pres amb mi, s ha obsesionat amb el regim perque la pediatra em va dir que de pes estava be pero ella s empenya en fer me fer regim... He intentat dir li pero es impossible, a mes ella esta com depre no se ben be pq y a mi m agradaria poder parlar amb algu que em pogues donar consell, pero ella es psicologa y em fa vergonya dir li, la psicologa del cole no esta dispobible ls estudiants a jo ser que vagin amb un apee o amb jna mara... Jo veig que el meu pare li diu a la meva mare que no cal que sigui i amb mi, pero a ella li es igual.. he intentat dir li com em sento i arribar a un acord, pero ja no se q fer. He provat tambe tenir confianca amb ella dient-li que hi ha hn noi que ens agradem explicant li coses... pero no funciona... i aixo nomes es amb mi pq a la meva germana petita no li fa aixo... a veure si vosaltres em podeu ajudar! Moltes gracies i perdo per les faltes
Laia Sala

Hola!
Veig que has provat moltíssimes coses! Així que et demanaré que intentis fer una separació: la teva mare i la depressió. Quan vegis que comencen els comentaris desagradables o sobre el règim intenta adonar-te que està parlant el seu trastorn.
Quan les persones pateixen algun tipus de trastorn o malaltia poden arribar a dir coses molt desagradables als altres. Això passa perquè estan tant centrats en el seu patiment que els costa ser empàtics i posar-se al lloc de l'altra.
Sé que és difícil, però evita el conflicte amb la teva mare i busca una bona relació amb el teu pare: que t'ajudi i et doni suport.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25