no se que mes fer...
Hola! Estic feta un lio. Fa con 6 messos que vam acabar el meu ex i jo
la veritat es que jo desde aquell dia encara m’encanta i no l’oblido.
Ell m’esta marejant molt un dia m’obra pero whatsapp i em diu que
Encara m’estima parlem durant una setmana i de sobte em deixa de parlar i aixi portem
un mes, u estic pasant fatal i ja no se que mes fer
Laia Sala

Hola!
Sembla que aquest noi no té massa clars els seus sentiments i a més, et mareja a tu, no?
Sé que fa mal, però hi ha una pregunta important:
• Realment vols estar amb una persona que no et respecta?
• Vols tenir una relació amb algú que passa de tu sense donar-te explicacions?
• Creus que podria tornar a funcionar?
Si la resposta és "no", potser hauràs de prendre la decisió voluntària d'oblidar-lo. Sé que és complicat, però pel propi benestar a vegades és necessari ser molt ferma amb aquesta decisió.
Si decideixes oblidar-lo, hauràs de prendre distància: itentar veure'l el mínim possible, no parlar/contactar amb ell per les xarxes socials (inclòs el whatsapp) i centrar els teus pensaments en tu.
Veuràs com mica en mica et sentiràs millor...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25