Que em passa?
Hola. Fa un any que em van diagnosticar l'anorèxia. A l'estiu mes O menys em vaig curar i la meva família ja creu que estic bé. Però desde novembre més O menys que em vaig conectar a unes pàgines d'Ana y Mia. Em van recomanar que fes dietes i coses d'aquestes i jo els hi vaig dir que els meus pares em controlaven molt. Em van dir que tirés l'esmorzar i amages el menjar. Vaig començar una llibreta amb calories i tot l'esport q faig. Em sento malament, perduda i tinc molta por. Estic farta de la meva vida i no vull que els meus pares pateixin més per culpa meva ni que sàpiguen tot això. Estic espantada pk penso que quan miro aquestes pàgines Ana y Mia és com q em feien sentir molt bé i em fan sentir que no estic sola. No ser que fer. Tinc por!! Ajuda siusplau! Ara mateix mereixo 1'56 i peso 44 kg.
PD: moltes gràcies per la feina que feu de veritat!
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Moltes gràcies a tu per escriure i confiar en nosaltres. Crec que és molt important que hagis escrit i que la por que sents és positiva perquè és la que t'ha fet demanar ajuda i veure que alguna cosa no anava bé. Molts cops la por ens protegeix.
No sé que significava haver-te curat o que vas fer per curar-te, però a vegades confonem menjar bé i fer tots els àpats amb curar-nos i no és així. Crec que segueixes patint un trastorn de la conducta alimentaria i que d'alguna manera aquestes pàgines fan que et sentis acompanyada en el teu secret, el que tu dius... que no estàs sola. Però les persones que escriuen en aquelles pàgines no et coneixen ni son les teves amigues... cap persona que t'estimi et diria coses com tira l'esmorzar o amaga el menjar. Però això ja ho saps tu!
El teu pes està força per sota de la normalitat i això sumat a saltar-te àpats, és a dir a estar malalta està fent que no puguis veure't tal com ets...
Crec que és molt important que puguis explicar a casa el que t'està passant, perquè en el fons si et passa això significa que estàs patint i que d'alguna manera lo del menjar tapa el que realment et passa. Els trastorns alimentaris es curen però és bàsic que hi hagi un tractament amb un especialista.
Segurament creus que s'enfadaran però no serà així... es preocuparan per tu i faran el que puguin per ajudar-te.
Si vols podeu posar-vos en contacte amb nosaltres i us recomanarem on podeu anar, també podeu anar al metge de capçalera i demanar hora per explicar-ho.
Fes cas a la por i mira d'ajudar-te... de veritat, val la pena!
T'envio una abraçada molt gran.
Qualsevol cosa estem aquí.
Et deixo la nostra pàgina web http://www.acab.org
">www.acab.org
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga