Estic Controlada😵
Els meus pares em controlen un munt em truquen cada 5 min. X veure q faig i no ho soporto jo entenc q , han de fer la seva funcio de pares i aquestes coses pero de veritat desdeq he començat linstitut no he pogut quedar CAP dia amb ningú i quant entro al insta i miro les histories de les meves amigues sempre estan quedan pasanso be i jo a casa amb el pijama sentada a la butaca , si em diguesis esq no trau bones notes no fa els deures però NO sempre faig els deures i trac molt bones notes entres a la web i nomes hi ha positius pero nose q mes he de fer , fins i tot macompanyen al insti pero on sa vist aixo de veritat no puc amb ells i moltes vegades ens enfadem jo crec q es una mica tot com q no puc quedar no tinc gaires amigues i aixo fa q no estigui comoda al insti , em sembla q sempre estic nerviosa pq necessito diversio no em puc pasar tots els dies a casa i quant maburreixo jugant als sims 4 NO PUC MES esq em sembla qexplotare estic MASSA controlada pero quant els intento dir sindignen i jo no se q he fet malament NECESSITO AJUDA URGENT 😭
Estrella Dorca

Hola!
Per què no proves de parlar amb ells de manera tranquil·la?
Per ells l'adolescència també és nova com a pares i no poden endevinar les teves necessitats. Cal asseure's i negociar per buscar el benestar de tots.
Per què no intentes fer petites peticions i mica en mica afegir-ne d'altres?
• Quedar al cap de setmana amb una amiga
• Que una amiga vingui a fer deures a casa
• Quedar amb algú un dia a la tarda
• Anar sola a l'institut
Comença demanant una sola cosa i compleix amb la norma/condició que posin els teus pares. Si veuen que tu cumpleixes, ells començaran a ser més flexibles i podràs anar negociant altres sortides... ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25