No sé que m'agrada
Holaa
Aquest any he canviat d'institut i he conegut molta gent nova, en especial una noia amb qui m'agrada estar i em faig molt, crec que m'agrada. La qüestió és que jo mai he dubtat de la meva sexualitat fins ara i porto molt tems menjant-me el cap amb aquest tema. No sé el que se sent quant t'agrada algú i crec q mai ho he sentit per ningú, si que he tingut alguns lios pero res més. i clar, com no sé el què és que t'agradi algú no sé si aquesta noia m'agrada o no. Sembla una tonteria però de veritat que ho estic passant malament, tot això es nou per mi i ja no sé que pensar. Què puc fer per saber què m'agrada i si m'agrada o no?
Espero que em pugueu ajudar
Moltes gràcies..!
Helena Angel

Hola annie,
És normal que les primeres vegades que sentim allò nou, ens sigui desconegut. Només faltaria! El millor és que no et pressionis, hi haurà un moment en el que ho sentiràs claríssim. Sentiràs que vols estar amb aquella persona, sentiràs que t'agrada, que l'estimes o que vols conèixer-la més, sentiràs que tens ganes de més proximitat física amb aquella persona, que t'agradaria besar-la, acaronar-la, que vols estar més temps amb ell/a, etc...
Però per tot això has de deixar-te sentir, no pressionar-te i deixar que flueixi com hagi de fluir. Només pensar el que sentim no ens permet sentir el que sentim.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat