Estic confosa
Hola, primer de tot moltes gràcies pel que feu cada dia.
Tinc un cacao mental, fa uns quants dies una amiga meva em va dir si volia coneixer a un amic seu. I al final vem acabar parlant per watsapp tots els dies superbe i com tontejant i tot, fins el dia que finalment vem quedar. Vem quedar ell, jo , la meva amiga i el seu lio ( el lio de la meva amiga i ell son molt amics ) i clar el que va passar, a part de que vem quedar numés mitja hora perque jo tenia pressa, es que vem estar casi tota l'estona la meva amiga i jo, i ells dos separats, ells parlant per una banda i nusaltres dues per l'altre. En resum vem parlar super poc, però algun moment que estàvem d'aguantaveles o algo doncs si que ens vem parlar o algun moment que la meva amiga es trobava a algu pues ens miravem i reiem. Jo vaig tenir la impresio de que ens haviem " agradat " mutuament i de que era molt monu però que ens faltava confiansa i si anavem quedant podriem arribar a ser bons amics. Llavors aquell mateix dia per la nit el vaig obrir ( sempre mobria ell ) i encara no m'ha contestat, tot i que ha estat en línia i ha contestat als missatges de la meva amiga. ( no té els dobles ticks activats ni la hora d'última conèxio ) I les meves amigues em diuen que la majoria de gent triga a contestar quan li agrada algu com per no semblar desesperat o ferse el guai, però tinc el pressentiment de que no era el que ell esperava i no voldra tornar a quedar ni parlar amb mi. Que creieu que podria ser ? I si tornem a quedar, em podeu donar algun consell sobre de quins temes podem parlar, o coses que poguem fer per no estar tant tallats?
Moltissimes gràcies.
Laia Sala

Hola anònima!
No podem endevinar què va sentir ell per tu, perquè només ho sap ell. Les primeres vegades que quedes amb algú que no coneixes gaire poden ser incòmodes i estranyes.
Sembla que ell (per la seva reacció) no es va sentir còmode del tot i no sap com afrontar la situació. L'únic que sabem clarament és que no t'ha contestat i, per tant, això és una falta de respecte. Hauràs de veure com evoluciona, però si vol tornar a quedar amb tu, haurà de ser ell qui mogui fitxa, no creus?
Per altra banda, quan quedis de nou amb una persona que no coneixes gaire, et pot anar bé:
• tenir una conversa preparada o que s'ha quedat a mitges - és a dir, si heu parlat per whatsapp prèviament, intentar que alguna conversa o alguna anècdota no s'expliqui del tot per poder-la acabar cara a cara.
• si teniu amics en comú que coneixen aquesta persona, demaneu que ells treguin temes que us puguin interessar a tots dos - es tracta que les persones que preparen aquesta "cita a cegues" ajudin a les dues persones a conèixer-se millor.
• busqueu alguna activitat per fer -  si heu quedat per anar al cine o per jugar a bolos (per exemple), serà més fàcil poder començar una conversa comentant l'activitat que acabeu de fer ;)
Espero haver-te ajudat una mica ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25