Alguns duptes
Hola sòc l'Oxana.
Tinc algunes preguntes en el habit sexual.
1ra: Jo fa temps que em masturbo, el cas esque hi han d'avegades queno se si es correguda o que .... perquè no noto lubricació i tampoc es pipi perquè no fa olor a pipi.
Que pot ser?
2na: Bueno ultima-ment no se si soc jo o que però veig com si les persones parlesim molt de sexe, el cas esque tinc ganes de provar-ho per saber com es quant tens una relació sexual, el que passa esque hi ha un noi que estig de lio i tal.. pero ja m'ha proposat molts cops de tindre una relació sexual, el que passa esque no em posa i no se que fer perquè per una part tinc ganes però per altre em fa cosa.
Que puc fer?
3ra: Avui he vist a Youtube una noia que te un canal del cual parla de la sexualitat, però hi ha una cosa que m'ha fet dubtar molt, ella en el video diu que els preliminars no formen part del sexe... Llavors hi ha molta gens que no ha tingut ningun tipus de relació sexual, no?
Formen part del sexe o no?
Gracies sou els millors seguiu aixi. :)
Helena Angel

Hola Oxana,
Copiarem les teves preguntes i les anirem resolen una per una, així segur que no ens en deixem ninguna:
• 1ra: Jo fa temps que em masturbo, el cas esque hi han d'avegades queno
se si es correguda o que .... perquè no noto lubricació i tampoc es pipi
perquè no fa olor a pipi. Que pot ser?
Possiblement sigui lubricació natural, és a dir, les noies quan s'exciten, senten plaer, i gaudeixen d'una relació sexual, acostumen a lubricar. És la manera que el cos es prepara per a tenir una relació sexual amb penetració.
• 2na: Bueno ultima-ment no se si soc jo o que però veig com si les
persones parlesim molt de sexe, el cas esque tinc ganes de provar-ho per
saber com es quant tens una relació sexual, el que passa esque hi ha un
noi que estig de lio i tal.. pero ja m'ha proposat molts cops de tindre
una relació sexual, el que passa esque no em posa i no se que fer
perquè per una part tinc ganes però per altre em fa cosa. Que puc fer?
Si no t'agrada, no t'excita i et genera dubtes, potser millor no facis cap pas. Quan fem el pas de tenir una relació sexual amb algú ha de ser perquè ho tenim clar, perquè ens ve de gust i perquè no tenim cap dubte al respecte.
• 3ra: Avui he vist a Youtube una noia que te un canal del cual parla de
la sexualitat, però hi ha una cosa que m'ha fet dubtar molt, ella en el
video diu que els preliminars no formen part del sexe... Llavors hi ha
molta gens que no ha tingut ningun tipus de relació sexual, no? Formen part del sexe o no?
A nosaltres la paraula "preliminars" no ens agrada, ja que pressuposa que ens hem de preparar pel que realment és important, la penetració! I a nosaltres aquesta visió de la sexualitat no ens agrada. La sexualitat és MOLT més que la penetració. La masturbació, les carícies, els petons, el sexe oral, els massatges eròtics, la fantasia sexual, etc... formen part del sexe. Sinó que trist i pobre seria, no creus?
Moltes gràcies per escriure'ns!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat