No m'estimo el suficient
A veure com començo això... Durant fa unes setmanes, he estat notant sentiments "estranys" que diguem. Bàsicament aquest sentiment era el que em feia no "auto-estimar-me". S'entén? La cosa és que m'he anat adonant de que necessito reservar-me més temps per a mi. Hauria d'aprendre com deixar de queixar-me de com sóc, de la meva manera de ser, etc...He estat parlant amb el meu nòvio sobre el tema i encara que tingui recolzament d'ell, necessito consells d'una persona més experta sobre el tema. Us agrairia moltíssim una resposta. Gràcies per la atenció.
Laia Sala

Hola Thunder,
M'agrada molt com has analitzat i com has enfocat la teva consulta. A vegades ens llancem missatges molt negatius cap a nosaltres mateixos que aconsegueixen fer-nos sentir malament i que no mereixem allò que tenim.
Per tant, tu mateixa ho has dit, has de començar a estimar-te més i a veure quins són els teus punts forts. Com ho pots fer?
• Fes  una llista de les àrees importants de la teva vida (institut, família, extraescolar, esport, amics, parella, tu mateixa...)
• I de cada àrea, busca quins són els teus punts forts. És a dir, quines coses tens tu com a persona per aportar a cada àrea (n'hi poden haver de repetits)
• Fixa't en quins valors tens, què t'agrada de la teva personalitat, quines coses saps fer bé, què t'apassiona... no siguis modesta, aquest full és per tu, per tant, sigues valenta en dir tot allò que et surt bé!
(A vegades ens hem de recordar a nosaltres mateixos quines coses sabem fer bé!)
Ja te n'avanço un: Ets una crack en analitzant l'estat de salut de la teva autoestima!
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25