Tinc molta por
Hola, fa un temps us vaig escriure explicant-vos que odiava la meva vida i tambe m'odiava a mi, que ultimament em sentia amb molta pressio a sobre, etc. Des de fa aproximadament 1 mes que els estudis m'estan anant fatal quan sempre havia sigut una noia d'excelents, a mes em poso molta pressio a la hora de fer un examen, per exemple l'altre dia tenia un examen que havia estudiat molt i sincerament el portava molt be i just al moment que el professor em va donar l'examen per començar-lo, em vaig quedar completament en blanc. Els meus pares han vist que estic molt estressada i m'han dit que em portaran al psicoleg. Jo fa molt temps que els hi volia demanar que em portessin perque fa molt que no estic be pero soc una persona que no m'agrada explicar les coses i me les guardo totes per mi i pensar que m'haure d'obrir al psicoleg em fa venir molta ansietat, ja que si algu coneixes el que em passa pel cap crec que s'espantaria, fins i tot a vegades m'espanto jo mateixa... Des de que els meus pares m'han dit aixo estic molt espantada i tinc molta por, ja que fa molt temps que em tallo, a vegades deixo de menjar, tinc atacs d'ansietat, etc. i tinc molta por de que el psicoleg em pregunti si algun cop m'he autolesionat perque se que explotare a plorar i els hi explicara als meus pares i tot aixo m'aterra. Se que es el que necessito per fer un canvi a la meva vida i que a mes aquest canvi es necessari, pero em fa molta por sortir de tot aixo i tornar a caure, perque ja m'ha passat varies vegades i nose si aguantaria que em passes una altre vegada. No se que fer i tinc moltissima por.
Laia Sala

Hola bonica,
Doncs, sincerament, crec que ha arribat el moment de deixar-te anar i confiar en les persones del teu voltant. Confia en els teus pares i, sobretot, confia en el/la psicòleg/a que estarà davant teu. Són persones formades per entendre i acceptar qualsevol pensament i comportament de les persones, estan especialitzades en acompanyar a les persones en el seu procés de canvi i, sobretot, no hi ha cap tipus de judici.
Has aguantat molt temps aquesta pressió, t'has exigit moltíssim a tu mateixa i potser és hora que deixis anar tot aquest patiment i començar a sentir-te millor.
Deixa't anar, confia i aprofita aquesta oportunitat per fer net de tot allò que t'ha ferit.
Veuràs com mica en mica, deixaràs de sentir aquest dolor...
Una abraçada molt forta!
Laia Sala
@teràpia25