NOSE COM EVITAR-HO
Ja he fet unes quantes consultes, sobre diferentes coses, es podrà veure que em ratllo per tot, ultimament, no tinc ganes de fer res i no surto de casa, ja que estic deprimida i estic més agust a casa, però quan surto al carrer, com soc timida i no ser del que parlar em ratllo molt, llavors sol ser sortir amb una altra persona, perquè m'agrada ser el centre d'atenció i quan vec que no ho soc em ratllo bastant i sobre tot i si caic be, osigui que tot em ratllo pel que pensaran els demes. Nose com evitar-ho, se'm fa molt dificil i em complica molt la vida, fins al punt de tenir problemes de salut. També em ratllo perquè si surto perquè ho passo malament i si no surto perquè no surto i es un mal viure... M'agradaria poder-me acceptar a mi mateixa i no intentar canviar sent més maja per caure be i per ser el centre d'atenció, sinó que m'entri al meu cap que la gent me té d'acceptar sigui com sigui, però clar, a la minima que una persona li caic mal o em fa despresi ja estic malament, llavors per això no ho puc aconseguir.......... Se que es té de canviar el que no t'agradi, però sino per tu i no pels demés... Necesito viure ja
Laia Sala

Hola!
Tens raó amb una cosa: has de canviar allò que no t'agrada a tu o allò que no t'està ajudant. Escoltar-nos i valorar què ens ve de gust en cada moment és un gran aprenentatge. No passa res si un dia et quedes a casa, és mol sa!
Per altra banda, potser hauràs d'aprendre a sortir amb altres persones i centrar el teu interès en elles. Preocupa't per la seva vida, per les seves històries, pels seus problemes... veuràs que si comences a centrar-te en els altres, deixaràs de rallar-te tant!
És important trobar l'equilibri entre quedar-te a casa i sortir, entre parlar tu i escoltar als altres, entre fer allò que et ve de gust i cedir... L'equilibri t'ajudarà a mantenir una bona amistat amb els teus amics i a sentir-te valorada!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25