Com sempre dubtes
Hola redactors!
M'agradaria explicar-vos el problema que tinc ara mateix, si sigues possible no publicar-ho ho agrairia hehe. Basicament fa un any i poc que em vaig liar amb un noi, per primera vegada, el cas es que va ser molt maco, pero despres del dia que vam quedar va passar completament de mi, durant tot aquest temps lhe anat veient molts cops, i els meus amics que son nois sempre diuen que em va mirant, jo l'evito perque va passar de mi com si sigues merda la veritat, i no se sembla que estigui pillada dell, me anat liant amb altres nois pero amb cap ma passat el mateix. A la festa major de la meva ciutat es va acostar a la meva colla, ell sap que es la meva colla i que jo i era, i va comensar a parlar amb un meu amic i una amiga, jo vaig decidir marxar i tambe manava mirant com amb cara de pena. Segurament pensareu que soc tonta i que esta clar que passa de mi i que lhauria doblidar pero no puc. No se ni el que li veig perque magradi tan quan totom que el coneix em diu que es un tiracas, un xulo i un superficial, suposo que crec que es nomes un paper que fa per semblar mes guai popu o el que sigui. No el tornare a obrir per whats perque ni obrira la conversa, pero es que no entenc perque em mira tant i despres suda de mi, vosaltres que en penseu...? Ja se que lhe doblidar, i alguna temporada no penso en ell, pero es que quan el torno a veure sem queda al cap durant molt temps
Laia Sala

Hola!
Entenc la teva situació, a vegada hi ha històries que ens sembla que han quedat "incompletes" i per tant s'han d'acabar d'alguna manera. Pel que dius, a tu t'hagués agradat seguir amb aquesta aventura, però sembla que ell no demostra el mateix...
Jo no puc endevinar què li passa pel cap ni perquè es comporta així. No et centris en el seu cap sinó en tu: com et sents tu? T'agrada sentir-te així? Et sents bé "esperant a veure què fa"?
Posa el focus en tu: fes allò que et ve de gust, estigues amb les persones que t'estimen i si ell vol estar amb tu, ja t'ho farà saber.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico