embolic
Situació: fa dos mesos i poc que estic sortint amb un noi. Tot ha anat d’allò més bé, encara que ara és una època difícil ja que ens costa trobar moments per nosaltres per falta de temps.
El problema ve quan, inconscientment, començo a pensar en que lo nostre no funcionarà i això fa que jo no estigui bé. Quan estic amb ell tot això desapareix perquè estem molt bé, però quan estem separats, part del temps tinc aquesta idea el cap i això també em fa qüestionar els meus sentiments cap a ell. És una sensació horrible perquè sento que en canvi d’estar feliç i contesta per estar amb ell, faig que estigui malament.
Quan estic amb ell o quan acabo d’estar amb ell estic molt segura del que sento, de que vull estar moltíssim temps amb ell, de lo enamorada que estic. Però després venen aquests pensaments i em sento fatal. No se com fer per intentar no estar així i gaudir del tot la relació, estant junts i separats. Em fa no fluir i no estar del tot còmode.
Podria ser per inseguretats, per por a que s’acabi l’amor, etc.
Laia Sala

Hola!
És possible que tu mateixa tinguis alguna preocupació pel final de la relació, a vegades el nostre cap es dedica a crear universos paral·lels amb diferents alternatives a la realitat, és a dir, ens preparar per possibles situacions. Per exemple, a vegades ens podem imaginar un accident de persones estimades, i això no vol dir que desitgem que tinguin un accident!
Si tu estàs bé amb la teva parella, segueix! Intenta centrar-te en allò que funciona, en el que t'agrada de la vostra relació i en el que et fa sentir segura. Col·loca els pensaments "i si..." en una caixa i no deixis que et voltin pel cap, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico