VERGONYA!!
Porto molt temps parlant pel whatsapp amb un noi, i crec que em comença a agradar, però quan estem cara a cra, es com que no m'atreveixo a dir-li res, si hi ha mès gent, però tampocm'ateveixo a dir-li de quedar per por de si no vol, ja que tampocho tinc assegurat, un amic meu em diu que de festa em llençi, però no sé que fer? que hauria de fer? 'esperoa trovar-me'l de festa, li dic de quedar(sense enir assegurat que em diugui que si...) o que he de fer? continuar parlant pel whatsapp, i esterar haver si passa alguna cosa més...
P.D. També hi ha un problema que és que cada vegada parlem menys pel whatsapp, i no sé si ser insistent o deixar de parlar, ja que ell és igual de tímid que jo!
Merci!
Laia Sala

Hola Eli,
Jo no puc dir-te què has de fer perquè cada persona és diferent. És probable que si tots dos sou tímids i cap dels dos fa un pas endavant... aquesta relació es vagi apagant. Per tant, tens aquestes opcions:
• esperar que ell faci un pas
• esperar a trobar-te'l de festa i intentar buscar una estona per estar sols (això ho podeu parlar prèviament per whatsapp)
• dir-li directament per quedar (i acceptar la seva reacció)
• deixar que la conversa es vagi apagant
Veient totes aquestes opcions, quina és la que s'ajusta millor a tu i a la teva manera de ser?
Has de valorar si prefereixes no dir res i aguantar aquesta incertesa o bé et llances i acceptes la seva reacció.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico