Necessito ajuda
Vaig tenir relacions per primer cop, ho vam fer amb condó i ell em va dir que no es va correr a dins. Com ell m’ha dit, quan va revisar el condo no estava petat, pero no vam fer la prova de l’aigua ni res. Tinc molta por, suposo que es pel primer cop, pero esque tinc molt mal estar i ganes de bomitar i nse si es molt normal. Com puc tranquilitzarme? Necessitjo consell
Mariona Busto

Hola Jo!
Si vàreu utilitzar el preservatiu correctament durant tota la relació i en acabar vàreu comprovar que no estigués petat (no cal comprovar-ho amb aigua, pot fer-se un nus i mirar bé que no hi hagi cap fuga), podeu estar tranquils. Els preservatius són un mètode anticonceptiu eficaç si s'utilitza correctament.
A vegades els mateixos nervis, poden jugar-nos una mala passada i inclús provocar-nos simptomatologia com la que descrius.
Espera't a veure si ve la regla el dia que estava previst, i si veus que passen els dies i no et baixa, pots fer-te una prova d'embaràs per sortir de dubtes i quedar-te més tranquil·la, però segurament veuràs que no fa falta.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat