Ajuda! Primer cop que em lio
Tinc unes quantes preguntes:
Com puc fer que un noi s'empalmi sense tocar-li-la amb les mans?
Com ens podem posar si ens liarem a la part de darrere d'un cotxe?
Ja que els petons surten sols, què he de fer amb les mans?
Gràcies! ♥️
Mariona Busto

Hola Anònima!
Anem per parts:
1. Com puc fer que un noi s'empalmi sense tocar-li-la amb les mans? Doncs perquè l'erecció es doni el noi ha d'estar excitat. Per excitar-se i aconseguir una erecció no cal que es toquin els genitals, a vegades amb els pensaments o amb una imatge, per exemple, una persona pot excitar-se. Els petons, les carícies i els fregaments, són una altra manera amb la qual un noi pot tenir una erecció.
2. Com ens podem posar si ens liarem a la part de darrere d'un cotxe? Doncs com us sentiu més còmodes: un al costat de l'altra, un a sobre de l'altre, estirats (com pugueu)... feu servir la vostra imaginació per trobar aquella postura amb la qual estigueu més a gust ;)
3. Ja que els petons surten sols, què he de fer amb les mans? Abraçar, tocar, acariciar, acaronar els cabells, la cara... el que vulguis pots fer (sempre que l'altra persona també ho vulgui).
Esperem haver respost els teus dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat