Tinc un problema...
Soc un noi de 13 anys que te un problema... soc un noi que tota la vida li han agradat les noies pero pasa que vaig començat a chuparli a un noi lo que vindria a ser la polla... i jo no hem considero homosexual pero pasa que hem segueix agradant la polla d'aquest noi i cada semana quedem per a que mo la chupem mutuament.... pero pasa que jo estic confus per que hem segueixen agradant les noies i segueixo estimant a una noia pero es que la polla d'aquest noi que dic jo hem segueix agradant i vull seguir chupant-li... pero es que al mateix temps vull estimar a aquesta noia i voldria surtir amb ella... que faix? Que soc? Tinc molts de dubtes... i m'agradaria no tenils...
P.D. Molt Bona feina!!! M'agrada molt aixecam al demati i mirar adolescents.cat seguiu aixi!!!!
Helena Angel

Hola Elvis123,
Pel que ens expliques els genitals d'aquest noi t'atrauen molt i alhora estimes a una noia. La situació no és gens senzilla però nosaltres no et podem dir com t'has de sentir. El que sí que podem fer, és explicar-te què defineix l'orientació sexual i tu poc a poc ja aniràs definint-te, però no et pressionis ;)
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, no només en funció de amb qui tenim relacions sexuals. És a dir, la nostra orientació sexual es definirà en funció de amb qui estableixi vincles afectius, d'intimitat, de sexe i de compromís.
Per tant, dóna't temps i veuràs com a poc a poc acabes definint-te a tu mateix.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns i llegir-nos!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat