...
Hola,fa molt de temps que no veig meu millor amic per coses de la vida i m'he enterat que una altre amiga meva em critica per separar-nos el meu millor amic i a mi ,pero el que no sap ell és que m'agrada i ns com dir-li per què s'esta creien tot el que aquella amiga li diu i ens estem distancian molt ,ns com dir-li tot el que sento per ell per què no el vull perdre com amic.
Helena Angel

Hola anonima,
La situació no és gens senzilla, possiblement encaixaria millor en el consultori de psicologia ja que la teva consulta no té a veure amb la sexualitat, però no et deixarem sense resposta.
Si amb aquesta amiga ja no us parleu serà difícil que vulgui escoltar la teva visió, però ho pots intentar. Si ella deixés de parlar malament de tu, potser aquest noi no es distanciaria de tu.
L'altre és... si un noi, pel que ens dius, amic teu, es creu abans les converses de passadís, que venir a tu i preguntar-te què és cert i què és fals del que es parla de tu, valora si el vols a la teva vida...
I per acabar, t'animem a treballar per a valorar-te, creiem, i només ens has contactat per una consulta, que ets una persona valenta, sinó no haguessis preguntat, que et preocupen les relacions amb les persones que t'importen... però abans de tot t'has de valorar. Si algú parla malament de tu, és una cosa, però una altra molt diferent és aquell que creu el que els altres diuen abans de conèixer o de preguntar directament a la persona en qüestió.
A qui no poden atemptar és en el que tu creguis de tu mateixa, en el valor que tu en donis i facis valdre.
Una abraçada enorme i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat