0000000000000000000000000000000000000000
Hooola!
Tin nòvio des de fa 4 mesos. Quedem i tot però de moment no podem quedar a casa de l'altre perquè vivim a 1 hora i per temes no podem. Per tant de moment ens hem de conformar liar-nos al carrer, a casa seria més còmode que al carrer jajaja.
Jo sóc una persona tímida i em costa molt donar el primer pas (deixant de banda la confiànça que li tinc, que és molta evidentment) i em costa donar el primer pas, tot i que ho vaig millorant jajajajajaj.
A mi m'agradaria fer algo més que liar-se (com tocar-nos mútuament) però nose com començar, i dir-li tampoc vui.
Molts cops quan ens estem liant penso en que li voldria tocar la polla però em fa por la reacció d'ell o que no sàpiga com fer-ho ja que si que he tocat una polla però nose que va ser exactament.
Pregüntes:
-No cal que li posi la mà per dins del pantaló d'ell per tocar-li no? Puc acariciar-li per fora del pantaló no?
-Si li poso la mà per dins del pantaló què faig? Perquè no ho he fet mai.
Helena Angel

Hola sara2002,
Ens dius que no vols parlar-ho amb ell, però és important que en parleu, imagina't que és ell qui de cop i volta et posa la mà als genitals per dins o per fora els pantalons, millor haver-ne parlat abans, oi? La comunicació és molt important!
Parla-ho amb ell, explica-li el que ens has explicat a nosaltres, que t'agradaria fer algun passet més, etc... i a veure si ell també vol seguir descobrint la sexualitat amb tu, o encara no vol...
Responent les teves preguntes:
• No cal que li posi la mà per dins del pantaló d'ell per tocar-li no? Puc acariciar-li per fora del pantaló no?
Efectivament, no cal que posis la mà per dins el pantaló. Pots acaricia també per fora, però sempre amb el seu consentiment!
• Si li poso la mà per dins del pantaló què faig? Perquè no ho he fet mai.
Si ell vol que l'acaronis per dins el pantaló, doncs, acarona'l. És possible que el pantaló et limiti el moviment però també pot ser divertit.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat