Dubtes i ajuda
Hola bones, confio en vosaltres i per això us vull demanar ajuda i que em resoleu dubtes.
Vaig tenir relacions sexuals (amb protecció) per primera vegada ara farà 1 mes i 9 dies. El mes anterior em va com baixar la regla pero rara de lo normal, es a dir, em va durar dos dies (normalment em dura uns 3 i a vegades 4) i quan anava al lavabo i maixugava sortia molta sang, pero tacava molt poc a la compresa o algun cop no tacava. Despres, com que soc paranoica em vaig fer un test per estar tranquil.la, i va sortir negatiu. M’hauria de preocupar per la regla o despres de la primera vegada i tambe pels nervis es possible que tingues aquesta regla?
Moltes gràcies
Mariona Busto

Hola Jo!
Si vàreu utilitzar correctament el preservatiu durant tota la relació sexual, i en acabar vàreu comprovar que el preservatiu no estava trencat, pots estar tranquil·la perquè els preservatius són un mètode anticonceptiu amb una eficàcia molt alta.
A més, si et va venir la regla i et vas fer un test d'embaràs el qual va sortir negatiu, pots estar del tot segura que no estàs embarassada.
La menstruació pot variar d'un cicle a un altre per diferents motius. Si observessis quelcom estrany en la teva regla que et preocupa, aprofita per demanar hora amb el ginecòleg ara que t'has iniciat en les relacions sexuals amb penetració, perquè pugui valorar-ho i et faci una revisió.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat