Vull engordar...
Haber, soc una noia de 16 anys, y peso 40kg, la veritat es que no magrada, i per molt que mengi doncs no engreixo, hem podrieu fer una dieta o algo aixi per que engordi uns 10 kg (en uns dos mesos o aixi nose si es posible)
Es que lo pitjor es que ma mare diu, uy pues menjatho tot y ya esta, com si fos tan facil, menjo igual que les meves amigues eh, pero es que la gent es pensa que aixo de estar prima doncs esta molt be, pues nooo, jo vull esta mes grassa, y haber jo ara estic començant a fer alguns exercisis per posarme en forma a casa y tal, pero em fa por aprimarme encara mes llavors no se que fer, hem podrieu fer lo que he dit a les 2 primeres lineas.
Graciess, un petonet💙
Alba Garcia

Hola guapa!
Entenc que no t'agradi veure't prima i que t'agradaria engreixar-te. Però pensa que el teu cos està el ple procés de canvi, i potser d'aquí un temps canvia.
Nosaltres des d'aquí no podem fer-te una dieta, no es recomanable fer una dieta a algú així perquè és super important que sigui personalitzada.
Segurament pots anar a veure a la infermera o al infermer del teu centre de salud per valorar si estàs bé. I allà et podràn aconsellar què fer si realment necessites augmentar de pes. Segurament et diràn que estàs bé com estàs i que es qüestió de que el teu cos acabi de desenvolupar-se i passi a de ser un cos de nena a ser un cos de dona.
Em sap greu no poder-te ajudar més!
Una abraçada
Alba Garcia
Psicòloga