Anorèxia?
Des de fa 2 mesos crec que podria estar patint anorèxia perquè he perdut molts kg, menjo molt poc i em salto àpats, i ara s'em marquen molt les costelles, em va molt ampla la roba, i faig moltes ulleres.
M'agradaria saber si per exemple si anés al metge, la doctora podria saber que estic patint aquesta enfermetat només de veure el meu aspecte, o no te perque?
Gràcies
Alba Garcia

Hola bonica,
Ens comentes que creus que estàs patint anorèxia i que vols saber si la teva doctora a "simple vista" ho podria notar.
L'Anorèxia és una malaltia mental molt greu, que té greus conseqüències físiques i psicològiques. Moltes vegades els professionals de la salut estan molt entrenats i poden detectar alguns indicadors de aquest tipus de malalties (pèrdua de pes, cara de cansament, pèrdua de la regla, estat d'ànim baix...) però sovint el millor es sempre explicar el que ens passa, per poder demanar ajuda i no "deixar que els professionals ho notin". Perquè amb la quantitat de coses que poden passar a una persona a vegades és difícil saber què li esta passant si aquesta persona no ens dóna informació, i si la persona explica les seves por, preocupacions, i el que li passa, podem fer una cosa que per nosaltres és el més important: ajudar-la a sortir-se'n de qualsevol situació que la faci infeliç i li tregui salut.
Noto com si et preocupés que la teva doctora noti alguna cosa... Potser et fa por que ho sàpiga?
Ha sigut molt valenta explicant tot això que et passa... i no m'agradaria gens que patissis tot això sola i en silenci.
Per això et convido a que puguis trucar-nos a l'ACAB per poder parlar sobre això que et passa i poder-te ajudar!
Si vols pots trucar al 93 454 91 09 i t'escoltarem i mirarem d'ajudar-te!
Una abraçada
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org/
">www.acab.org