Tinc un dubte dels meus estudis
Hola jo vull estudiar imatge i so un cicle de grau mitjà pero hem rallo molt i busco molta informacio i he llegit que no hi ha gens de sortida laboral i aixo hem tira enrere, m'agrada pero magradaria saber algo mes per poder estudiar perque jo crec que es la edat que ara m'agrada molt la musica i tot aquest mon pero se que soc indecis i hem fa por fer un mal pas i magradaria trobar alguna altra cosa per estudiar. Necesito que ho llegiu osento per si he fet faltes.
Laia Sala

Hola!
Jo no puc dir-te què has d'estudiar, és una decisió que has de prendre tu. http://queestudiar.gencat.cat/ca/estudis/fp/cicles/gm/
" target="_blank">Aquí et deixo un llistat amb altres formacions de Grau Mitjà per donar-hi un cop d'ull ;)
Per altra banda, també et vull dir que aquesta decisió no és irreversible, és a dir, pots decidir estudiar això i després trobar altres vies que també t'interessen i seguir aquest nou camí. Tenim moltes possibilitats de redirigir la nostra activitat laboral, per això no pateixis!
Així que potser la recomanació és que escullis una formació que et motivi, que tinguis ganes d'ampliar-ne el coneixement i per la que sentis interès! La resta (la feina), ja vindrà! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico