Desesperat
Hola em dic Marc i fa uns mesos vaig conèixer una noia. Ens agradàvem i ella se'm va declarar. Jo vaig dir-li que sí, però varem preferir donar-nos un temps com a amics per coneixe'ns millor. El cas és que parlavem cada dia i molt, però mica en mica ella va anar perdent interès fins que al final em va dir que no volia tenir res i que encara es veia massa jove per tenir alguna cosa. Des d'aquell moment, jo he intentat escriure-li missatges per quedar i per ser amics, ja que jo tinc la sensació que la necessito encara que sigui com a amiga. Ella, però no contesta als missatges i m'estranya molt la seva actitud. A més a més, ella és de Barcelona (ens vam conèixer a un curs allà) i cada vegada que hi vaig ho passo malament perquè tot em recorda a ella. Tanmateix, ja fa dos mesos d'això i pateixo molt, no sóc gens feliç perquè tinc alguna sensació al cos que no em deixa viure per no poder parlar amb ella i portar-m'hi bé. Estic tot el dia pensa-'thi, i havia pensat d'escriure-li un nou missatge pel seu aniversari per preguntar-li com està i proposar-li quedar, ja que ja fa molt de temps que li vaig escriure per última vegada. Gràcies.
Laia Sala

Hola Marc,
A vegades les persones prenen decisions que no entenem i no ens donen cap explicació. És possible que ella hagi perdut l'interès i que pensi que encara no vol comprometre's amb ningú. Per tant, hauràs de respectar la seva opinió encara que et faci mal.
Escriu una carta de comiat on li expliquis tot el que has sentit per ella i el que t'ha aportat. Aquesta carta no l'has d'enviar, és per tu. Quan estiguis preparat, guarda-la en algun calaix i pren la decisió d'oblidar-la. Ningú ens ensenya a deixar anar i crec que has de deixar anar aquesta història i deixar d'aferrar-t'hi.
Sé que és dolorós, però potser és preferible a estar esperant que ella canvii d'opinió, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico