asco !!!
Soc una noia de 19 i se segur que soc heterorromantica almenys.
Ara mateix porto uns mesos pillada per un noi (els pocs cops que m'he enamorat han sigut nois però MAI he sortit amb ningun ni me liat) i m'encantaria sortir amb ell, m'agrada el seu aspecte, tenim gustos en comú i m'ho passo molt be amb ell.
Doncs potser li demanaré de ser el meu novio d'aquí uns mesos i ara aprofito per coneixel mes i ell també sembla qe li caic molt be i tot encara q nose si sent atracció, vol algo amb mi o ser algo mes, però em sembla q no vol parella.
Quan penso en demanar-li o penso en un futur en parella pues en quan romànticament em moro de ganes, però quan penso sexualment pues... jo mai ho he fet (ell si, de fet ha tingut moltes novies i no em mola gaire això o q sigui mujeriego, que nose si ho es) i sincerament em fa bastanta vergonya estar despullada (ara em sento bastant be am el meu cos, fa temps casi gens) però encara mes vergonya em fa veure a un noi, crec q qualsevol doncs sense roba, mes ben dit el pnis, nose perquè però crec q em fan fàstic o algo sols pensar-ho, i també òbviament em fa moltisima por la peneracio. Per altra banda em toco de tant en tant, de fet m'encanta i crec q si arribem a fer coses 'light' com petting pues crec q si que podré.
que podria fer per a no sentir fastic? ajuda! gracies
Helena Angel

Hola,
En primer lloc, no et pressionis ni anticipis tant. Ves pas a pas amb aquest noi, tens molt clar com vols que passi i de quina manera, primer conèixer-vos i després demanar-li per ser el teu novio, etc... ens has explicat pas a pas el que vols que passi. Suposem que imaginar-te tenint una relació sexual, no t'ho imagines i per aquest motiu et preocupes. No corris tant mentalment, poc a poc. Si arriba el moment ja ho anireu parlant, ja anireu marcant fins a on us sentiu còmodes, l'un amb l'altre i partir d'aquí ja veureu com va sorgint.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
www.consultajove.cat