em vull aprimar
Últimament, m'he engordat. Medeixo 1'65 aprox i peso 58kg. No em veig bé ja que tinc al final de la panxa una xixa q m'és molt desagradable i les cames gruxides. Estic racionant el q menjo i estic intentant menjar mes sa i fer exercici però segueixo igual. Què puc fer? No vull nar a cap dietista ni res per l'estil.
Alba Garcia

Hola guapa!
Hem valorat el pes que tens per la teva alçada i no necessites aprimar per res!!!
Una cosa és el que el nostre cos necessita i l'altre com ens sentim amb el nostre cos. Pel que tu ens expliques sembla que no et sents massa bé amb algunes parts del teu cos, però això no vol dir que estiguin malament, ni que s'hagin de canviar, per tant no et recomanem que racionis la teva alimentació ni res. Si tu ja segueixes una alimentació saludable i fas esport moderat ja està bé perquè el teu cos estigui sa.
L'altre cosa és com et sentis amb ell... Perquè som tant dures amb algunes parts del nostre cos? Que ens han fet?
Et convido a que reflexionis en com et sents amb el teu cos, i perquè. Quines coses de la societat fan que tinguis aquestes idees, si hi estàs d'acord i si vols que sigui sempre així.
Una abraçada!
Alba Garcia
http://www.acab.org
">www.acab.org