Masa rapit?
Tinc molts duptes, es el meu primer novio i ya portem dos mesos , el fet es que jo no m'habia liat mai, i el primer cop va ser amb ell. Pero ara mentres ens liem em posa les mans a les parts intimes i m'intenta exitar(cosa que aconsegueix) i jo se que vol tenir relacions sexuals pero tinc por. Que fai?
U sento per les faltes però no sóc molt bona en llengua.
Cristina Albó

Hola ___2003___,
La primera vegada, és normal que ens posem nervioses i nerviosos,
però si tenim por, el millor és esperar que la por es faci petita o
desaparegui. Si hi ha por, és millor, no donar el següent pas.
Per
tant, no et forcis a donar aquest pas, quan la por es converteixi en
curiositat, en ganes, en voler experimentar més a nivell sexual amb la
teva parella, aleshores sí, plantegeu-vos-ho!
És important que et respectis i et facis respectar. I si hi ha por, és millor un "no".
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/
"); editableText.val(divHtml); $("#txtMiss_"+capa).html(editableText); $("#ta_"+capa).summernote(); if (capa=="1") { var divHtml2 = $("#titMiss_"+capa).html(); var editableText2 = $(""); editableText2.val(divHtml2); $("#titMiss_"+capa).html(editableText2); } $("#editamissatge_"+capa).hide(); $("#validamissatge_"+capa).hide(); $("#desamissatge_"+capa).show(); } function desaMissatgeConsultori(capa) { var divHtml=$("#txtMiss_"+capa); var editableText=$("#ta_"+capa).val(); var editableText2=""; divHtml.html(editableText); if (capa=="1") { var divHtml2=$("#titMiss_"+capa); editableText2=$("#it_"+capa).val(); divHtml2.html(editableText2); } $("#editamissatge_"+capa).show(); $("#validamissatge_"+capa).show(); $("#desamissatge_"+capa).hide(); var idpost=$("#idPost_"+capa).val(); $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.adolescents.cat/ajax.php", data: { accio: "consultoriedita", id: idpost, titol: editableText2, text: editableText }, success: function( msg ) { alert( msg ); } }); } function validaMissatgeConsultori(capa) { var idpost=$("#idPost_"+capa).val(); $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.adolescents.cat/ajax.php", data: { accio: "consultorivalida", id: idpost }, success: function( msg ) { if (msg=="OK1") { var msgPosa="Missatge validat correctament"; $("#validamissatge_"+capa+" a").html("Desvalida'l"); } else if (msg=="OK0") { var msgPosa="Missatge desvalidat correctament"; $("#validamissatge_"+capa+" a").html("Valida'l"); } else if (msg=="KO") { var msgPosa="Hi ha hagut un error, torna-ho a intentar"; } alert( msgPosa ); } }); } function responMissatgeConsultori(id) { var missatge=$("#respostaConsultori").val(); if (missatge.length>0) { $.ajax({ type: "POST", url: "https://www.adolescents.cat/ajax.php", data: { accio: "consultorirespon", id: id,text: $("#respostaConsultori").val() }, success: function( msg ) { if (msg>0) { imsg++; var html="
"; html+="
"; html+="\""+$("#fotopropiaconsultori").attr("alt")+"\"
"; html+="
"+$("#nompropiconsultori").html()+"
"; html+=$("#anypropiconsultori").html()+"
"; html+="
"+$("#respostaConsultori").val()+"
"; html+="
"; $("#respondreconsultorilogat").before(html); $("#respostaConsultori").val(""); alert("La resposta s'ha publicat correctament. Tothom la podrà veure quan el moderador la validi."); } else { alert("No s'ha pogut publicar la resposta. Torna-ho a provar."+msg); } } }); } else { alert("Cal que indiquis algun text de resposta"); } } function posadiesmin() { var valor=$("#diesmin").val(); if (valor<0) { $("#diesminpers").removeClass("hidden"); } else { $("#diesminpers").addClass("hidden"); } }