No se de que tinc por
Holaa! Sòc una noia de cerdenya i fa ja un mes o aixi vaig fer una consulta, vaig explicar qe al hivern passat em van fer preliminars en contra la meva voluntat i ara, no se de que tinc por,crec q es x sentirme utilitzada o alguna cosa, pero ya algu q no em deixa feru, a mes a mes, crec q mestic tornan a sentir presionada... no de que fer... algu em pot dir q potse el q em provoca tanta por i malrollu?
Helena Angel

Hola anònim,
No se si vas rebre resposta de la consulta que ens vas fer anteriorment, no trobo la consulta ni rebuda, ni resposta, ens sap greu si et vas quedar sense resposta.
No sabem ben bé què va passar però si ens dius que et van fer preliminars en contra la teva voluntat, és una situació d'abús. En el sexe, hem de donar el consentiment SEMPRE, i si no diem "sí", estem dient "no", per tant, en aquella situació no es va respectar el que tu volies i es va violar la teva voluntat.
Per tant, haver viscut una situació com la que ens expliques breument, és possible que ara faci que la confiança en els altres es vegi afectada, sobretot en quant a la sexualitat. I això fa por i mal rotllo (com tu dius).
Si a més a més ara et sents pressionada de nou, digues "no". Sota cap concepte has de fer res que no vulguis fer. I si la pressió la sents per la teva parella, no ho pots permetre.
Si no ho veus clar i necessites anar més a poc a poc, l'altre ho ha de respectar, NO pressionar.
Possiblement necessites temps per païr el que va passar, possiblement necessites relacionar-te amb la sexualitat des d'un punt de vista saludable, lliure i sense pressions. Si veus que no aconsegueixes desbloquejar-te, el millor és que consultis amb un/a psicòleg/a.
T'enviem una abraçada enorme i volem agraïr e tot cor la valentia a l'hora d'explicar-nos la teva situació. Gràcies!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat